2016

Sinds 2012 is GINI actief op social media, het gebruik van een correcte hashtag kon niet uitblijven; #FEELHOTSTAYCOOL

GINI is de ultieme verfrissing tijdens “hot moments”, maar zorgt eveneens voor de nodige verleiding…

2015

2015 daagt je uit “het ijs te breken”. GINI is jouw hulp tijdens “hot moments”.

2014

2014 is het jaar waarin de “GINI – held”, de 20cl fles op de voorgrond wordt geplaatst. Puur productfocuss, maar met de nodige sensuele twist. De campagne is gebaseerd op een activatiemechanisme waarbij consumenten een verleidelijke hotelnacht kunnen winnen.

2013

Nieuw in 2013: GINI sneed gedurende 40 jaar vragen rond verleiding aan maar laat nu de consument aan het woord. Wat moet men doen om Icebreaker te zijn? Aan de internetsurfers om daarover te beslissen. Meer dan ooit is het merk mee met de tijd!

2012

GINI schakelde in 2012 een versnelling hoger en lanceerde de campagne “The Ice Breaker”. Het principe is eenvoudig: GINI richt zich op de internetsite en via affiches naar iedereen: Hoe moeten we de dag van vandaag verleiden? Hoe spreken we iemand aan? Hoe breken we het ijs?

2011

“Kiss” is een gedurfde en controversiële campagne waarin GINI andermaal een mengeling van genres presenteert: drie hedendaagse koppels (hetero, gay en lesbisch), zonder enige vorm van beoordeling. Pure verleiding…

2010

“Verleiding, altijd en overal”, een sexy campagne die niet alleen ontworpen, maar ook uitgebeeld werd door twee Limburgse studentes

2007 – 2009

2007 betekent de start van een reeks affichagecampagnes in bushokjes. “Do you dare?” is de eerste waarin het verduiveld sexy koppel Adam en Eva elkaar de verboden vrucht aanbiedt

1971 – 2006

GINI lanceerde de eerste reclamecampagne in 1979 en legde toen al de basis voor de rode draad, de verleiding.

Contact